sr. Cactus

Hoxe aproveito para falarvos dunha das miñas últimas propostas ganchilleiras, o kit do Sr. Cactus e máis o seu patrón que podedes atopar dende xa na tenda de etsy .

Hoy aprovecho para hablaros de una de mis últimas propuestas ganchilleras, el kit del Sr, Cactus y del patrón que podéis encontrar en la tienda de esty.

DSC04070

A marxe de ser fabulosamente bonito e adorable ( o bigote kaiseriano ten bastante culpa ó respecto) está especialmente indicado para xs que se queren iniciarse no arte amiguroso, é un proxecto fácil e rápido de realizar recomendado para tódolos públicos. O patrón está deseñado con moitas fotos e con amplias descripcións para que sexa moi doado de seguir e ademáis o kit conta con todo o material necesario para a súa realización: agullas, recheo, instruccións impresas, lá, ollos de seguridade, maceta, marcador para voltas… Na escolla do material tiven tamén moito coidado coa calidade. Normalmente os kits de diy traen lás acrílicas terribles,ferramentas malas e excasas e sen falar dos deseños horteras acompañados de instruccións que parecen escritas en chino mandarín haha, neste caso as lás son de algodón, a agulla de ganchillo de aluminio e conta con moitos detalles como é o caso do marcador, dos ollos de seguridade e da maceta.

A parte de ser fabulosamente bonito y adorable ( el bigote kaiseriano tiene bastante culpa al respecto) está especialmente indicado para xs que quieren iniciarse en el arte amiguroso, es un proyecto fácil y rápido de realizar recomendado para todos los públicos. El patrón está diseñado con muchas fotos y amplias descripciones para que sea muy cómodo de seguir y además el kit cuenta con todo el material necesario para su realización: agujas, relleno, instrucciones impresas, lana, ojos de seguridad, maceta, marcadador para vueltas…. A la hora de escoger el material lo hice pensando mucho en la calidad. Normalmente los kits de diy traen lanas acrílicas terribles, herramientas malas y excasas y sin hablar de los diseños horteras acompañados de instrucciones que parecen escritas en chino mandarín jaja y en este caso las lanas son de algodón, la aguja de ganchillo de aluminio y cuenta con muchos detalles como es el caso del marcador, los ojos de seguridad y la maceta, por ejemplo.

Ademáis para asequibilizar aínda máis ó amigurumi añadín a sección de puntos básicos do amigurumi onde atoparedes cada un explicado cun millón de fotos, videos e máis tanta descripción paso por paso que ata a burre haha.

Además para asequibilizar aún más el amugurumi he añadido una sección de puntos básicos de amigurumi donde podréis encontrar cada caso explicado con un millon de fotos, videos y tantas descripciones del paso a paso que hasta aburre jaja.

Outra cuestión que quixen coidar foi a parte do idioma, en galego non existe material ganchillil escrito  ( ou eu polo menos non teño noticia del) , así que quixen que este patrón estivera tanto en galego como en castelán xa que ó ser o galego a lingua que falo no meu día a día boto en falla que haxa material nesta lingua ( a parte de dotala de visibilización nun rexistro na que está totalmente aparcada a favor do castelán).

Otra cuestion que quise ciudad fue la parte del idioma, en galego no existe material ganchillíl escrito ( o por lo menos yo no tengo noticia de él), así que quise que este patrón fuera asequible tanto en galego como en castellano ya que el gallego es la lengua que hablo en mi día a día y hecho mucho de menos material en esta lengua ( a parte de dotarla de visibilización en un registro en el que está totalmente aparcada a favor del castellano).

E se xa sabes de amigurumis, pode que che interese simplemente polo bonito a rabiar que é haha. Espero que vós guste tanto como a mín, calquera observación ou valoración, como sempre é ben recibida, actantes ❤

Y si ya sabéis de amigurumi puede que os interese simplemente por lo bonito a rabiar que es jaja. Espero que os guste tanto como a mí, cualquier observación o valoración es siempre bien recibida, actantes ❤

cactus2001

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s