La importancia de llamarse “Actante Dourada”…

” un@ tiene que hacer lo que no puede dejar de hacer”  

“Unha/ un ten que facer o que non pode deixar de facer”

Aínda que eu me chamo Io, fai tres anos xa, se me ocorreu Actante Dourado como nome baixo o que presentar todo o lanil que andaba a facer, supoño que nunha mezcla de comodidade e vergoña para usar o meu propio…Non sei se algunha vez o expliquei, pero Actante é un termo de tª da literatura, o cal define así a personaxe sobre a que recae a acción, a/o que actúa e Dorado como vós podedes imaxinar ( o meu portafolio está cheo de goldens) pola miña cadela Gaia.

Aunque yo me llamo Io, hace 3 años se me ocurrió  Actante Dorado como nombre bajo el que presentar  todo lo lanil que estaba realizando, supongo que por una mezcla de comodidad y de  vergüenza para usar el mío propio… No sé si alguna vez lo explique, pero Actante es un término de tª de la literatura, el cual define así al personaje sobre el cual recae la acción,  la/ él que actúa   y Dorado como os podréis imaginar ( mi portafolio está llenico de goldens) por mi perra Gaia.

O ano pasado comezou a soar na miña voz unha voz que me día se a actante creadora e máis a actante musa son féminas, porqué non reflexalo no nome, se son monolingüe en galego, porqué non usalo tamén no que me identifica? Xa que dalgunha maneira o nome propio define a nosa existencia e viceversa. Así comezou a picar na miña cabeza o de Actante Dourada, ata que no día de hoxe tiven que facer o que non puiden deixar de facer, porque esa son eu e se para mín é importante creo que é bo tamén compartilo con vós através da explicación e máis do nome mesmo. Aínda que de problemas e produza dúbidas durante algún tempo… ( o máis puro estilo Prince haha).

El año pasado empezó a sonar en mi cabeza una voz que me decía si la actante creadora y la actante musa son féminas, porqué no refelejarlo en el nombre?, sí soy monolingüe en galego porqué no usarlo también en lo que me identifica? Ya que de alguna forma el nombre propio define nuestra existencia y viceversa. Así empezó a picar en mi cabeza  lo de Actante Dourada ,hasta que en el día de hoy tuve que hacer lo que no pude dejar de hacer , porque esa sí soy yo  y si para mí es importante creo que es algo bueno también de compartir con vosotr@s tanto la explicación como el nombre mismo. Aunque de problemas y a algun@ le produzca de dudas durante un tiempo ( al más puro estilo Prince jaja).

E aproveitando o proceso de feminización&galeguización tamén presento nova imaxe “corporativa” 🙂

Y aprovechando lo del proceso de feminización&galeguización también presento nueva imagen “corporativa” 🙂

actante dourada
Actante Dourada
Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s