María Victoria Moreno & Alma

Tódolos anos en Galicia celébrase O día das Letras Galegas, unha inicitiva da Real Academía Galega que quere homenaxear a persoas que destacasen no panorama literario galego. Celébrase dende o ano 63, polo que a lista de homenaxeados xa é considerable dabondo, máis como xa marca o propio plural en masculino, sempre foron homes ós que tiveron a honra de pertencer á mesma. E é xusto por isto, xa que tamén contamos con literatura en feminino, que xurde a idea por parte de A Sega de celebrar O día das Galegas nas Letras  para non sólo incentivar a literatura en galego, senon tamén o rol feminino na mesma.

Todos los años en Galicia se celebra O día das Letras Galegas, una iniciativa da Real Academía Galega que quiere homenajear ás personas que hayan destacado en el panorama literario galego. Se celebra desde el año 63, por lo que la lista de homenajeados ya es bastante considerable, pero como ya marca el número plural, siempre han sido hombres los que han tenido el honor de estar incluídos en la misma. Y es por esto mismo, ya que contamos también con literatura en femenino, que nace la idea por parte de A Sega de celebrar O día das Galegas nas Letras para ya no sólo fomentar la literatura en galego sino también el rol femenino en la misma.

E este 15 de Agosto do 2015 tocóulle o turno a María Victoria Moreno ( da cal tiven a sorte de realizar un retrato). Unha escritora de orixe cacereño que non tivo prexuízo ningún en escribir e vivir no Galego e ademáis ser animalista convencida, por iso o retrato dela vai acompañado da súa cadela Alma.

Este 15 de Agosto le tocó el turno a María Victoria Moreno ( de la cual he tenido la suerte de realizar un retrato). Una escritora de origen cacereño que no tuvo prejuicio alguno en escribir y vivir en Galego y además en ser una animalista convencida, siendo por eso que el retrato va acompañado de su perra Alma.

Se non a coñecedes, recomendación literaria do día 🙂 , despídome coas súas fotos actanciais e máis cun estracto do seu libro ” E haberá un tirón de orellas?” que escribíu para Alma.

Si no la conoceis, recomendación literaria del día 🙂 . Me despido con sus fotos actanciales y con un estracto de su libro “E haberá un tirón de orellas?” que escribió para Alma.

“Abre os seus olliños Alma,

busca o pardal e a tristeza

anega todo o seu corpo,

dende o rabo ata as orellas:

¿onde vai o amigo ledo

que durmirá cabo dela?”

“Abre sus ojitos Alma,/ busca el pardal y la tristeza/ anega todo su cuerpo,/ desde el rabo hasta las orejas:/¿a dónde va su amigo contento/ que ha de dormido junto a ella?”

maríavictoriamoreno3
María Victoria & Alma
maríavictoriamoreno
María Victoria & Alma
maríavictoriamoreno2
María Victoria & Alma
maríavictoriomoreno4
María Victoria & Alma
maríavictoriomoreno5
María Victoria & Alma
Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s